2006年8月31日 星期四

變種牛

Dear 爛賭鬼朋友

你成日話要我送隻牛俾你,好啦好啦,我日趕夜趕,終於尋睌整好啦,不過係做咗隻「變種牛」出嚟 (因材料包原本是用來做一隻熊的)!

我唔理呀,就算幾醜樣你都要收架!

最後,祝你心想事成,股壇旗開得勝!Happy birthday!


好似冇鼻個 look 順眼啲 ...

(P. S. 栗子妹明天放假,練習場休息一天)


4 則留言:

  1. 你很喜歡手工嗎?

    回覆刪除
  2. To Bear: 一般啦,係之前我做咗一隻貓頭鷹,然後啲朋友就叫我整俾佢哋,唔覺唔覺就做咗一大堆出嚟。 呀,仲未多謝你成日咁捧場過嚟探我添,謝謝

    回覆刪除
  3. 唔知你有冇做過一隻 "麥麥" 呢? 

    回覆刪除