2006年9月26日 星期二

一切還好嗎?

昨晚和朋友通電話,朋友說因為功課繁重,要暫停寫blog了。

栗子妹:吓?你唔寫啦?你唔上嚟探我,我會好寂寞架。

朋友:寫就唔寫啦,不過我得閒都會上來逛逛的,大約一星期一次左右啦。

栗子妹:咁你記得留言報平安啦!

朋友:留乜嘢呀?

栗子妹:嗱,第一個星期就寫「我未死」,第二個星期就寫「我還在生」,第三個星期就寫「我仍然呼吸」,如此類推。

朋友:(笑)

說到這裡,大家可能覺得栗子妹有點兒無聊。不過那句「我未死」的留言,其實對栗子妹來說是非常重要的。平日小妹工作繁重 (公事+補習+freelance),甚少會打電話問候朋友,或約她們出來聯誼。久而久之,和一些曾經一度親密的朋友,就這樣變得疏離。栗子妹不是不心痛的,可也無可奈何,人為財死呀!

因此,我時常對朋友說,有空就來逛逛我的 blog 和留個言吧,起碼我知道你們的手還能活動,你們還有閒情逸緻來看我寫無聊事,你們尚在呼吸地球混濁的空氣,你們還一切安好。

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

感謝欄

謝謝兩位年輕才俊昨天陪栗子妹吃午飯!希望小妹那披頭散髮 look 沒有把兩位嚇壞了

小妹甚少和朋友上街吃飯,有甚麼失禮的地方,還請兩位多多包涵和見諒!

還有,小妹雖然有「發錢寒」的毛病,但義助朋友,小妹還是願意的。只要不是問我借$,有甚麼用得著小妹的地方,就來找我吧!可以電聯或在我的最新網誌中留個私人回應。記著千萬不要留在留言板啊!

 


6 則留言:

  1. 點解你這篇文字把我的心聲說出來既? 我時常「教育」我的朋友,不如你send email 俾我啦,打我手提「side」手提電話費…

    回覆刪除
  2. 栗子妹﹐小小年紀總是為將來打算﹐莫非想幾年後就退休不成﹖ 也真的太辛苦一個女兒家了﹐多多保重為好。

    回覆刪除
  3. 施裴:有同感!所以我有六年冇用過手機,不過最近又出番~ 小種子:謝謝關心 其實剛剛出來社會做事時,我真係有諗過30歲退休。不過睇宜家個勢都係冇可能架啦,除非我個倉啲蟹貨突然翻生,同埋大升特升啦~ 試過和另一位blog主聊天,我叫佢唔好搏咁盡,佢就話趁有得搏就要搏。佢都唔知我聽到呢句之後幾有共鳴!我知道另一位blog主施裴也是拼搏之人,大家都係果啲有得做就做,瞓少啲都冇所謂嘅人。唔知係咪因為我哋嘅憂患意識較為強烈呢?

    回覆刪除
  4. 卜主見笑了,比起卜主(公事+補習+freelance),我是小巫。我只有公事+freelance,原本見成一份part-time 既,不過計過人工才太少,不化算才成不了事…

    回覆刪除
  5. 施裴:是我讓施裴見笑了,那個 freelance 呢,一年才做幾次,算不了甚麼。不過補習就差唔多要日日補,都幾困身。 認同閣下找 part-time 的態度。若然計過人工太少,緊係唔做啦!因為賺埋都唔知夠唔夠買護膚品同補品。 希望閣下能早日找到理想的 part-time!

    回覆刪除
  6. 發錢寒? 暖暖也是

    回覆刪除