2013年8月28日 星期三

無聊二三事

(下文含粗話,敬請留意)

三姑:六婆,今年同你去上環的尚善擺壽宴吖。
六婆:吾好啦,果度咁貴。萬一你食食下去廁所,然後吾返嚟,咁我點算?
三姑:......

---------------------------

甲:我成日同你傾計,吾知暗戀你果位阿丙會吾會搵機會毒殺我呢?
乙:佢吾會毒殺你,至多毒啞你啫
(之後在 Whatsapp)
甲:話說回來,阿丙早幾日話請我飲「新鮮即磨」豆漿,吾通......
乙:哈哈,咁你就要小心啲啦。
甲:我終於明白乜嘢叫做「紅顏」禍水!

---------------------------



想媽叉人?搵我 Mother Forker 啦!

沒有留言:

張貼留言